نکرونومیکون Dystopian نکرونومیکون کتاب العزیف عبدالله الحظرد-مکتب دیتا

گفته‌شده کراولی زمانی که در مورد مقاله‌های دکتر دی تحقیق می‌کرد، نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی کتاب رستاخیز مردگان را در کتابخانه‌ی بادلین مطالعه کرد و پس از چندی کتاب قانون خود را که به‌دنبال آن آیین تلما تاسیس شد، نوشت. در سال ۹۵۰ کتاب رستاخیز مردگان توسط تئودوروس فیلتاس به‌زبان یونانی ترجمه شد. وی دانشمندی از قسطنطنیه بود و عنوان این اثر را به کتاب نکرونومیکون تغییر داد.

کتاب نکرونومیکون رستاخیز مردگان |کتابی که خوانندگانش را دیوانه میکند

نکرونومیکون Dystopian نکرونومیکون کتاب العزیف عبدالله الحظرد-مکتب دیتا همچنین ظاهرا در قرون وسطی، افراد بسیاری به دنبال این کتاب بودند. گروهی از ساحران و جادوگران و طالع‌بینان به دنبال نسخه‌ای از این کتاب می‌گشتند. بیشتر آن‌ها در دستیابی به این کتاب نایاب ناکام ماندند. مشخص نیست که بوده و چه می‌کرده و اصلا دارای چه نوع طرز فکری بود. تنها مشخص است که در حوالی قرن هفتم میلادی می‌زیست.

کتاب نکرونومیکون رستاخیز مردگان در مورد پیشگویی در مورد آینده بشریت است که طبق ادعایی گفته می شود تعدادی از پیشگویی های نوستر آداموس از این کتاب بوده است. این که این ترجمه چقدر با نسخه عربی که الان وجود خارجی نداره و همچنین نسخه یونانی تطابق داشته باشه به کنار ولی چیزی که هست در مورد عزیزانی که کنجکاون نسبت به این مسائل. نیروهای شیطانی همیشه از ابتدای افرینش انسان وجود داشتن و همیشه قصد بر این بوده که بین انسان و خدای یکتا فاصله بندازن. اونا به انسانهای باستان کمک کردن و این مسایل توی آثار باستانی که به جا مونده از اون دوران مثل سومری ها و بابلی ها و… شیاطین و اجنه ای که نیروهای قدرتمندی دارن و به زمین تبعید شدن و در راستای اهدافشون خودشون رو با نزدیک کردن به انسان تبدیل به یک معبود پرستیدنی کردن.

آن‌ها موجوداتی غیرانسانی و فراطبیعی بوده‌اند که پس از سکونت در زمین، با انسان‌ها ازدواج کرده و فرزندانی هیولامانند به دنیا آورده‌اند؛ همچنین دانش ممنوعه را به بشر آموختند و همواره درجست‌وجوی دستیابی به ارزش و سطح ما از موجودیت و هستی بوده‌اند. یک چاقو می تواند دست یک جراح باشد و جان کسی را نجات دهد یا میتواند دست یک قاتل باشد و جان کسی را بگیرد، بنابرین سایت ونوس بوک هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد. نکرونومیکون برخلاف باور عموم، صرفا مجموعه‌ای از اوراد و اسرار و جادوهای ممنوعه نیست.

بعد یکی ازسایت هایی که باز میشه فایل دانلودی شو داره.

دکتر جان دی و دستیارش ادوارد کلی، بنا به شایعه‌ها این دو بعد از پیدا کردن این کتاب سعی در زنده کردن مردگان! کردند.کتاب سپس بوسیله فردی کلکسیونر به نام الیاس اشمول به کتابخانه بودلین آکسفورد هدیه داده شد. از این کتاب دو نسخه دیگر در کتابخانه‌های موزه بریتانیا و واتیکان موجود است. این نسخه از کتاب در حال حاضر کامل‌ترین نسخه ترجمه‌شده از کتاب رستاخیز مردگان است.

دانلود کتاب رستاخیز مردگان ترجمه فارسی

با این حال اسرارآمیز بودن کتاب باعث شده است تا همواره مورد توجه مردمان قرار گیرد. ظاهرا قسمت‌های گوناگونی از این کتاب رمزنگاری شده و با شیوه‌های عجیبی نگارش یافته است. در دنیا یک عده این کتاب را باور دارند و یک عده نیز آن را کتابی فانتزی و غیر واقعی می دانند، و با این وجود ما هرگز اقدام به انجام طلسمات آن نخواهیم کرد و به شما نیز همین توصیه را داریم. این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را حذف کنیم. این سایت توسط سرور های قدرتمند پارس وب سرور پشتیبانی میشود.

اما العزیف یا همان نکرونومیکون چیست؟

مدت کوتاهی پس از آن، تیتر روزنامه ای نیویورک تایمز، نظارت بر علوم مسیحیان و سایر مقالات در سراسر کشور را وحشتناک اعلام کرد. کتاب نکرونومیکون رستاخیز مردگان را از سایت پست روزانه دریافت کنید. دوستانی که علاقمند به خوندن این کتابن میتونن تو گوگل اسم این کتاب رو سرچ کنن. بعد یکی ازسایت هایی که باز میشه فایل دانلودی شو داره. البته با یسری تغیرات که خود مدیر سایت تو ترجمه کتاب ایجاد کرده .تانتونن ازطلسماتش استفاده کنند.

اما به دلایلی که احتمالا به دختر سلطان مربوط می‌شود، جایگاه و طبقه خود را از دست داد و از دربار رانده شد و خريد کتاب نکرونوميکون آواره صحرا گشت. کتابدار کتابخانه یعنی آقای جوزف مارش پس از آنکه با سطلی از آب یخ مرا بهوش آورد، برایم توضیح داد که واکنشم کاملا طبیعی بوده و مواردی وجود داشته که خواننده، زنده از کتابخانه بیرون نرفته و بعدهم هارهار خندید. در خصوص اینکه خواننده مورد بحث، از شدت هیجان جان داده یا چیز دیگری چیزی نپرسیدم…حقیقتش از دلیلی که مارش می‌خواست برایم بگوید هراس داشتم و حقیقتش گاهی بهتر است در جهل و نادانی بمانید، تا اینکه تمام عمر مراقب پشت سرتان باشید. البته این تنها تعریفی نیست که از العزیف موجود است.

  • با این حال پژوهشگران گوناگون برای مطالعه این کتاب می‌توانند از کافه کتاب اقدام کرده و آن را دانلود نمایند.
  • در یک کانال تلگرامی اسم این کتاب رو شنیدم این که چقدر ترسناک باشد رو نمیدونم اما دانلودش کردم و میخوام بخونمش به نظرم خیلی کتاب جالبی باشه.
  • این شایعات میگن که هرکس به نحوی با این کتاب در ارتباط بوده، اون رو خونده یا ترجمه کرده بطریقی نامعلوم کشته شده یا خودکشی کرده.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم