نیروگاه خورشیدی چیست | nnqenergy

یکی با پنل ایرانی و اینورتر خوب چینی و یک قیمت هم با پنل خارجی (چینی درجه یک) و اینورتر اروپایی با باکیفیت بالا. © کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به شرکت برق منطقه ای اصفهان می باشد. 🌟در این طرح همانطور که در تصویر بالا نمایان است ساعت تابش را 5 ساعت در نظر گرفته است درحالی که ساعت تابش بیش از این مقدار است و گاهی به 8 ساعت در روز نیز میرسد که با افزایش مقدار تابش قطعا مقدار پول دریافتی از شبکه برق نیز افزایش میابد. در این سیستم شما میتوانید پنل را در سقف خانه خود نصب کنید حتی اگر سقف خانه شما شیب دار هم نباشد میتوان به راحتی شیب لازم را به پنل ها داد.

سلول‌های فتوولتائیک[ویرایش]

برای ارسال نتیجه درخواست به شما لطفا شماره مربوط به یک پیام رسان مانند واتساپ یا تلگرام را وارد فرمایید. شامل لوله های موازی است که در پشت آنها بازتابنده ها قرار دارند و نور را متمرکز می کنند. لوله های خلا در واقع دو لوله متحد المرکز هستند که بین آنها فضای خالی وجود دارد. لوله داخلی با یک جاذب پوشانده شده است و درون آن لوله ای مسی حامل مایع جریان دارد. خلا بین لوله ها از هدر رفتن گرما از طریق همرفت و رسانش جلوگیری می کند. کلکتورهایی که از خلا به عنوان عایق بهره می گیرند که فناوری تولید گرانی دارند.

  • از دید عملی مهمترین مولفه جاذب خورشیدی عنصری است که پرتوهای خورشید را به انرژی گرمایی تبدیل می کند.
  • اگر به لیست نیروگاههای خورشیدی مگاواتی در حال بهره برداری ایران نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که همگی در فاصله بین سالهای ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
  • ثبت نام دو نفر با ۵ درصد و سه نفر و بیشتر با ۱۰ درصد تخفیف انجام می گردد.
  • طرح توجیهی تولید حوله دربردارنده ارزیابی موضوعات قانونی، فنی و اقتصادی راه اندازی خط تولید حوله و بازارهای داخلی و خارجی این محصول می باشد.
  • بالاتر از آن را نیروگاه غیرانشعابی می‌گویند که شرایط خاص خود را دارد.

نیروگاه خورشیدی چیست | nnqenergy

ثبت نام در بخش عملی (۱۶ ساعت حضوری-کارگاهی) بدون طی کردن دوره تئوری امکان پذیر نیست. افرادی که دوره غیرحضوری را قبلا با همین شرکت گذرانده اند با مبلغ ۳٫۵۵۰٫۰۰۰ تومان امکان ثبت نام در بخش عملی را دارند. گفتنی است یکی از ویژگی‌های انحصاری این نیروگاه استفاده از سیستم ربات اتوماتیک شستشوی پنل ها با طراحی صد درصد داخلی که باعث صرفه جویی بیش از 40 متر مکعب آب مور نیاز جهت شستشو آنها می شود که برای اولین بار در ایران توسط شرکت های دانش بنیان اجرا شده است. شرکت هورآیش با درجه پیمانکاری 2 تمام مراحل تامین، طراحی و نصب نیروگاه را انجام میدهد و همچنین پس از نصب در بازه زمانی مشخص برای چک کردن سیستم و تغییر جهت آن به نیروگاه سر میزند و خدمات پس از فروش ارائه میدهد. آنچه در ادامه میخوانید در مورد روند احداث و حقوق دریافتی نیروگاه خورشیدی 5 کیلووات خانگی است.

و همچنین مبلغ پرداختی دولت به این خانوار نیز از عوارض برق پرداختی خود مردم تامین میشود که این موضوع بسیار شرکت ساخت نیروگاه خورشیدی باعث دلگرمی میباشد. خوبی این سرمایه گذاری این است که سال به سال با توجه به نرخ تورم و تعدیل میزان سود برداشتی شما بیشتر میشود درحالی که بانک سود ثابتی میدهد. نیاز به حفاظت در برابر زمین ندارند ولی باید پایه­های دقیقی داشته باشند.

نیروگاه خورشیدی الهیه

در صورت عدم احداث نیروگاه در مدت زمان معین، قرارداد خرید تضمینی شما لغو می‌گردد. این یک قرارداد 20 ساله بوده و از تاریخ انعقاد آن سرمایه‌گذار به مدت 15 ماه فرصت خواهد داشت تا نیروگاه خود را احداث کرده و مراتب را به اطلاع شرکت برق برساند. اولین قدم برای احداث نیروگاه اخذ مجوز احداث نیروگاه خورشیدی خانگی است. جهت انجام این امر باید به اداره توزیع منطقه خود، قسمت دفتر انرژی های تجدیدپذیر رجوع کرده و درخواست مجوز نمایید.

اتصالات سازه نباید بصورت جوشی باشد، سازه باید در برابر رطوبت، باد، باران، طوفان و سایر عوامل طبیعی مقاوم باشد. در سیستم‌های ترکیبی، برق خورشیدی متمرکز و فتوولتاییک با یکدیگر یا با سیستم‌های تولید برق دیگری مانند ژنراتورهای دیزلی، انرژی بادی، یا زیست‌گاز ترکیب می‌گردد. ترکیب سیستم‌ها به آنها کمک می‌کند تا بتوانند خروجی خود را با تقاضا منطبق کرده یا طبیعت نوسانی برق خورشیدی در شب و روز را کاهش دهند. نیروگاه‌های خورشیدی متمرکز از انرژی حرارتی خورشیدی برای تولید بخار استفاده می‌کنند، که این بخار برای تولید برق توسط توربین استفاده می‌شود.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم