وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو مهیار حلاج پور کاناداپاس-بیات گروپ

وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو مهیار حلاج پور کاناداپاس-بیات گروپ

مهم‌ترین ویژگی که یک وکیل مهاجرتی در این زمینه باید داشته باشد، داشتن ارتباط قوی با وکلای داخل کشور مقصد است، تنها به این خاطر که قوانین داخلی و بین‌المللی مدام در حال تغییر و دست‌خوش روابط دفتر مهاجرتی سیاسی کشورها است. ویژگی دیگری که می‌توان از آن یاد کرد، اطلاع داشتن از قوانین مهاجرتی کشور مقصد است که یک وکیل خبره باید به آن تسلط داشته باشد تا پرونده مهاجرتی را طبق آخرین اخبار کشور مقصد پیش ببرد. وکیل مهاجرت به کانادا می تواند شما را از هزینه هایی که ممکن است در قبال اعتماد به افراد فاقد صلاحیت متحمل شوید، بی نیاز کند . چرا که کار کردن با افراد فاقد صلاحیت نه تنها خسارات مالی و زمانی به همراه خواهد داشت بلکه امکان دارد برای همیشه یا حداقل برای 5 سال شما را از مهاجرت به کانادا و سایر کشورهایی که در شبکه اطلاعاتی مهاجرتی مشترک با کشور کانادا هستند محروم کند. وکیل مهاجرتی خبره همچنین می تواند با تسهیل و تسریع امورتان از هزینه های چندبرابر که ممکن است به دلیل نداشتن تجربه کافی زیربار آن بروید، در امان نگه می دارد.

اینجاست که استقامت به عنوان یکی از ویژگی های بهترین وکلای مهاجرت مطرح می شود. یک وکیل مهاجرتی خوب باید پیگیر باشد و تمام تلاش خود را برای نتیجه مطلوب انجام دهد. وکلای با تجربه ما در موسسه مهاجرتی تراست، شرایط شما را برای مهاجرت بررسی می‌کنند و بهترین راهکار را پیش روی شما قرار می‌دهند. هم اکنون می توانید با ما در تراست تماس بگیرید و یا از طریق تکمیل فرم ارزیابی در سایت موسسه مهاجرتی تراست، ما را از شرایط خود آگاه کنید. بدون شک راهنمایی های مشاوران حرفه ای ما، مسیر پیش روی شما برای مهاجرت را روشن و شفاف می سازند. به عنوان جامعه وکلای مهاجرت بین المللی ما همواره تلاش کرده ایم با ارائه اطلاعات به روز و موثق به مخاطبین خود کمک کنیم تا با توجه به شرایط و توقعات خود بهترین روش مهاجرتی را انتخاب کنند وبرای آن برنامه ریزی نمایند.

  • بنابراین داشتن یک وکیل مهاجرت مجرب که بتواند به درستی شما را در این مسیر راهنمایی کند ، ضروری است.
  • برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وکیل مهاجرت در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید .
  • اینجاست که مهارت های ارتباطی قوی به عنوان یکی از ویژگی های بهترین وکلای مهاجرت در نظر گرفته می شود.
  • متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند می‌توانند از راه‌های مختلفی به این کشور مهاجرت نمایند.

تراست بسیار مفتخر است که وکلای مجربی را در تیم خود دارد که در تمامی مراحل مهاجرت همراه شما هستند. آرمان تراست ایجاد محیطی سرشار از احترام به مشتری و ارائه خدمات برتر به مشتریان است، در همین راستا مشتریان تراست همواره از می توانند از طریق راه‌های مختلفی از جمله تماس، ارسال پیام و ایمیل با مشاورین تراست در ارتباط باشند. همواره سعی ما بر این است که چه در پاسخ به درخواست‌ها و چه در پیگیری‌ها خیالی آسوده و تجربه‌ای لذت بخش را برای مشتریانمان فراهم سازیم.

احتمالا شما در مورد قوانین کشورها برای مهاجرت سوالات بسیاری دارید و بسیار کنجکاو هستید. بنابراین داشتن یک وکیل مهاجرت مجرب که بتواند به درستی شما را در این مسیر راهنمایی کند ، ضروری است. دریافت ویزا فرآیندی زمان‌بر و دارای جزئیات است که اشتباه در ارسال و بارگذاری هر یک از مدارک آن در مراحل مختلف می تواند زحمات و هزینه های شما را هدر دهد. از این رو وکلای دقیق و منضبط موسسه مهاجرتی تراست، پرونده و مدارک شما را با دقت هرچه بیشتر جهت دریافت ویزا پیگیری می نمایند. سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های مهاجرتی است که تعداد زیادی از ایرانیان برای دریافت ویزای کشورهای خارجی و نهایتا دریافت اقامت دائم از آن استفاده می کنند.

مایه افتخار است که وکلا و مشاورین خبره ما با نهایت دقت، نتیجه دلخواه را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان رقم می‌زنند. مهاجرت امری پر از استرس و نگرانی است؛ از این‌ رو تیم تراست، با انجام سریع و دقیق امور مهاجرتی مشتریان، به جای استرس، امید رسیدن به آرزوها را برایشان فراهم می‌ سازد. در بسیاری از موارد متقاضیان تمایل دارند که به همراه خانواده خود در کشور مقصد اقامت داشته باشند. در این حالت باید از طرح اسپانسرشیپ استفاده کنند که بر اساس آن یک نفر به عنوان متقاضی اصلی و اسپانسر در سفارت شناخته می شود و همسر، فرزند، پدر ، مادر و سایر اشخاص مورد نظر خود را به عنوان همراه معرفی می نماید.

بهترین لیست وکلای مهاجرت در تورنتو

برخی خدمات مثل دریافت Atip نیز تنها برای کسانی که در کانادا حضور دارند امکان پذیر است. مثلا بعضی از روش ها نیاز به داشتن مدرک زبان دارند؛ مثل روش استارت آپ و این الزام از سمت اداره مهاجرت کانادا مشخص شده است، هیچکس نمی تواند به شما وعده بدهد که بدون داشتن مدرک زبان می توانید از این روش به کانادا مهاجرت کنید. خیلی از وکلای نامدار مهاجرت صفر تا صد کار پیگیری مدارک و سابمیت ویزا را به کسانی می سپارند که در موسسه شان مشغول هستند و خود حتی در جریان پرونده شما هم قرار نمی گیرند. البته قوانین و مقررات پیوست به خانواده در هر کشوری ممکن است متفاوت باشد که شما باید به توجه به این مسائل تصمیم بگیرید و برنامه ریزی کنید. در وکلای مهاجرت بین الملل تلاش می کنیم که شما را با روشهای پیوست به خانواده آشنا کنیم. مهاجرت از طریق کار روشی است که به تخصص و تجربه شخص مهاجر تکیه دارد و کاری که شخص در کشور مقصد پیدا می کند هم باید در همین زمینه باشد.

انواع ویزای غیر مهاجرتی امریکا

در سایت برترین وکیل همراه ما باشید تا بیشتر در مورد وکیل مهاجرت خوب در تهران توضیح دهیم. به‌طور مثال کشور مد‌نظر برای مهاجرت، روش مهاجرت، شرایط پرونده موکل، بازه زمانی مد‌نظر برای مهاجرت، نوع قرار‌داد و خدماتی که از وکیل انتظار می‌رود از جمله عوامل تأثیرگذار در هزینه حق‌الوکاله برای پرونده مهاجرتی به شمار می‌آیند. همچنین میزان تجربه، تحصیلات، اعتبار و شهرت یک وکیل نیز در تعیین هزینه وکالت برای انجام پرونده مهاجرتی تأثیر‌گذار است. علاوه بر حضور در دفتر رسمی وکلای مهاجرتی، شما می توانید از روش های آنلاین نیز برای دریافت مشاوره استفاده کنید.

شما برای آن‌که ابتدا تشخیص دهید که چه نوع مهاجرتی برای شما مناسب است، نیاز به یک شماره تماس وکیل مهاجرت مجرب دارید تا راه‌کارهای عالی پیش‌روی‌تان قرار دهد. از آن‌جا که همیشه در هر کسب‌و‌کاری افزاد سودجو و کلاه‌بردار وجود دارد، شما برای پیش بردن پروسه مهاجرت خود باید به شناخت کاملی از دفتر مهاجرتی یا وکیل مهاجرتی خود برسید. کشور آمریکا به دلایل مختلفی همیشه جزء اولین مقصدهای مهاجرت بوده است اما هیچ‌گاه فرد به تنهایی از عهده تمامی کارها در پروسه مهاجرت به این کشور برنمی‌آید، بنابراین برای مهاجرت به آمریکا و اخذ ویزا برای آن، همراهی یک وکیل مهاجرت بسیار مهم است. وکلای بسیاری در خصوص مهاجرت به آمریکا فعالیت می‌کنند اما آیا آن‌ها به خوبی می‌توانند از عهده کار شما بربیایند. ابتدا لازم است که شما بعد از مشخص کردن هدف خود برای مهاجرت به این کشور و نوع ویزای درخواستی خود با یک وکیل مهاجرت آمریکا در تهران آشنا شوید تا پرونده شما را به عهده بگیرد. مهاجرت همیشه مسیری تازه به روی افراد باز می‌کند اما کلی سوال هم با خود به دنبال دارد.

انعقاد قراردادی شفاف برای انجام کار‌ها

موسسه مهاجرتی حلوی یا همان ایرانتو سابق، یکی از موسسات مهاجرت به کانادا است که بیش از 10 سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه مهاجرت را دارد. شرکت اصلی این موسسه در کشور کانادا به ثبت رسیده است و آقای مهران حلوی موسس آن است که ایشان یکی از اعضای رسمی کانون مشاوران مهاجرتی کانادا است. یک وکیل مهاجرت خوب سعی می‌کند تا با سایر وکلای مهاجرت بین‌المللی ارتباطی قوی داشته باشد. این کار باعث می‌شود تا اطلاعات و تجربیات وی افزایش یافته و در‌صورت نیاز در موارد خاص بتواند از سایر افراد فعال در این حوزه مشاوره و راهنمایی بگیرد. همچنین داشتن ارتباط با وکلای مهاجرت در سایر کشور‌ها باعث می‌شود تا از طریق آن‌ها از ریز‌ترین تغییرات در قوانین مربوط به مهاجرت در کشور‌های دیگر مطلع شود. در کشور ایران برای وکلا دروس تخصصی برای گذراندن این حوزه، وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند پس از اخذ وکالت در کلیه دفاتر حقوقی و مهاجرتی مشغول به کار شوند.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم