۱۰ مدل از بهترین ماوس گیمینگ ارزان تا حرفه‌ای درجه-اصیل بخرید

اما حقیقت ماجرا این است که کیفیت برندهای دیگر ایرانی همانند آبسال یا پاکشوما را ندارند. درهرصورت یکی از گزینه‌ای ایرانی برای خرید ماشین لباسشویی محسوب می‌شوند. شعاری است که سالیان سال است در رابطه با محصولات وطنی پاکشوما بر سر زبان ها افتاده است . پاکشوما از سال 1354 کارش را شروع کرد اما از سال 1376 بود که ماشین لباسشویی های اتوماتیک خود را روانه بازار کرد . ماشین لباسشویی های پاکشوما جزو بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی موجود در باز است و اتفاقا این برند بر روی ماشین لباسشویی هایش ادعای زیادی درباره کیفیت و نوآوری دارد .

لوازم برقی خانگی مانند آبمیوه گیری برقی، جاروبرقی و …

نه آنچیزی که بلااستفاده باشد و تاثیری در تجربه‌ی گیمینگ شما نداشته باشد. موس گیمینگ میشن از دیگر ماوس‌های ارزان قیمت دیدنگار بوده که به صورت سیمی طراحی شده است. این ماوس دارای حسگر اپتیکال بوده و در آن 7 کلید مختلف با قابلیت برنامه‌ریزی تعبیه شده است. محدوده دقت این محصول 6400 DPI بوده که گیمر می‌تواند متناسب با سرعت مورد نیاز خود، این محدوده دقت را تغییر دهد.

چه در حال بازی‌های آنلاین باشید و چه در حال انجام بازی‌های تک نفره، به وسایل گیمینگ از جمله بهترین موس‌های گیمینگ نیاز خواهید داشت. البته استفاده از وسایل گیمینگ مناسب نمی‌تواند مهارت‌های شما را بهبود دهد؛ ولی قطعا کاری می‌کند که بتوانید بهترین خود را نشان دهید. یکی از مهم ترین وسایل گیمینگ که تاثیر زیادی روی بازی شما خواهد داشت، موس سیستم شما خواهد بود. اگر از خود می‌پرسید که بهترین موس‌های گیمینگ کدام‌ها هستند، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. اگر بودجه کافی برای خرید تمامی تجهیزات یک اتاق گیم را ندارید و فقط به عنوان سرگرمی و نه یک شغل اهل بازی‌های ویدیویی هستید، توصیه می‌کنیم حداقل برای تهیه کیبورد یا ماوس گیمینگ اقدام کنید.

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 763GA

به ویژه اکنون با قیمت‌های بالای ماشین لباسشویی در بازار، باید یک وسیله ای خریداری کنید که مدت‌ها برای شما کار کند . اما شما می‌توانید یا یک سرچ ساده در اینترنت با بهترین برندهای سال آشنا شده و یک خرید عاقلانه داشته باشید . ما به منظور راهنمایی شما برای خرید یک ماشین لباسشویی خوب با قیمتی مناسب، در این بخش قصد داریم در مورد بهترین برند ماشین لباسشویی در سال 2021 صحبت کنیم . با ما همراه باشید تا با رده بندی ماشین لباسشویی‌ها آشنا شده و یک ماشین لباسشویی خوب خریداری کنید. در پاسخ به سوال بهترین ماشین لباسشویی خارجی کدام است باید گفت برند های خارجی زیادی هستند که بهترین ماشین لباسشویی ها را تولید میکنند .

لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84401 ظرفیت 8 کیلوگرم

با این حال ، احتمالاً تحت تأثیر آنچه که این ماشین با ظرفیت 2.8 فوت مکعب قادر به انجام آن است ، خواهید بود. این می تواند پتوها ، ملحفه ها ، حوله ها و موارد دیگر را شستشو دهد – فقط نمی تواند به یک باره تمامی آن ها را بشوید . لوازم برقی خانگی مانند آبمیوه گیری برقی، جاروبرقی و …از اهمیت زیادی برخوردارند. در مطلب امروز مهمترین ویژگی های یک لباسشویی خوب را بیان کردیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر بهترین ماشین لباسشویی را انتخاب کنید. طراحی ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU کاملا هوشمند بوده و رتبه انرژی آن A+++ است که جزو کم مصرف ترین دستگاه ها است. ماشین‌ لباسشویی‌های این شرکت برنامه‌های شستشو متعددی دارد و به گونه‌ای می‌تواند هر نوع لباسی را بشوید.

در ماشینهای لباسشویی پیشرفته برنامه های شستشو متنوعی گنجانده شده است. ولی واقعیت امر این است که شاید بسیاری از قابلیتهای ماشینهای لباسشویی جدید به‌هیچ‌عنوان به درد شما هم نخورد. قابلیت شروع با تأخیر در مواردی که خارج از خانه هستید کاربرد دارد. به‌طوری‌که می‌توانید زمان شستشو را در 24 ساعت آینده تنظیم کرده و با خیال راحت از منزل خارج شوید. ما با نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای بزرگ از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را برای شما به ارمغان آوریم.

آپشن‌ها یا ویژگی‌های سودمند ماشین لباسشویی

شما با شبکه‌ای از کلیدهای پرتعداد در سمت چپ و راست روبرو هستید و Razer نیز تغییراتی را با توجه به Naga Trinity در آن ایجاد کرده است که به شما، سه شیوه‌ی گرفتن موس جداگانه فراهم می‌کند. این محصول ریزر طراحی ساده‌ای داشته و ارگونومیک بودن آن نیز کمک می‌کند که مدت‌های طولانی دست شما را اذیت نکند. به‌طور سنتی، ما از DPI در صنعت چاپ استفاده می‌کنیم تا مشخص کنیم که چند نقطه در هر اینچ از نظر وضوح تصویر چاپ خواهد شد. با این وجود، CPI مخفف counts in inch بوده و به‌همین تعداد، قرارگیری موس در هر اینچ را تعیین می‌کند. در ادامه قصد داریم که ابتدا شما را با فاکتورهای مهمی در خرید موس آشنا کرده و کمک کنیم که موسی بخرید که استانداردهای لازم را داشته و بتواند سهولت کار را در بازی شما ایجاد کند. همچنین محدوده دقت این موس بین 1600 تا 3200 می باشد که این عدد به گیمرها می تواند کمک بسیار زیادی کند.

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل به ویژگی‌های موجود در ماشین لباسشویی، بهترین ماشین لباسشویی در برندهای ایرانی و خارجی، قابلیت‌های موجود در آن و … بپردازیم. در واقع هدف از این راهنمای خرید لباسشویی، خرید درست و منطقی این محصول برای شما عزیزان است. پیشنهاد شما در مورد انتخاب بهترین ماشین لباسشویی چیست؟ در قسمت نظرات می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9000C ظرفیت 9 کیلوگرم به دلیل داشتن موتور دایرکت درایو، یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی‌های ایرانی است. در این ماشین لباسشویی، از برنامه‌های هوشمند مختلفی برای شستشوی لباس‌ها استفاده شده است.

ماشین لباسشویی بکو ترکیه در ساخت ماشین لباسشویی 8 کیلو بکو از موتور کم مصرف و پر بازده کمک گرفته و بیشترین سطح بازدهی را به ثبت رسانده است. بکو به لطف استفاده از دور موتور 1400 دور در دقیقه، بیشترین سطح رضایت را به ثبت رسانده است. امکان شست و شو سریع و شست و شو با بخار نیز در ماشین لباسشویی Beko میسر شده است. به منظور راحتی کار مصرف کننده ماشین لباسشویی بکو از پنل تنظیمات با 16 برنامه شست و شو کمک گرفته است. کمپانی «AEG» نیز یکی دیگر از معروفترین کمپانی‌های جهان است که در تولید ماشین لباسشویی بسیار موفق عمل کرده است. این برند با تولیداتی بسیار مدرن و با کیفیت خود را در زمره برترین گزینه‌های خرید قرار داده و بدون شک عملکردی بسیار مناسب را به خود اختصاص داده است.

در دهه اخیر تنوع و کیفیت محصولات اسنوا باعث شد تا بسیار مورد توجه قرار گیرد به گونه‌ای که در کوتاه‌ترین زمان جایگاه مناسبی را با شعار روی ما حساب کنید میان مردم پیدا کرد. ال جی بر خلاف سایر برندها در تولید ماشین لباسشویی سنگ تمام گذاشته و کیفیت بی نظیری را اعمال کرده است. استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا و قابلیت‌های چشمگیر برای راحتی بیشتر مصرف کننده، سبب افزایش فروش محصولات ال جی شده است.

۱۰ مدل از بهترین ماوس گیمینگ ارزان تا حرفه‌ای درجه-اصیل بخرید

همچنین میتوانید نظر خود را نسبت به سایر بهترین موس های گیمینگ مخصوص بازی با کاربران اصیل بخرید به اشتراک بگذارید. رتبه 13م در لیست بهترین موس های گیمینگ ارزان مخصوص بازی به موس Logitech G Pro X Superlight اختصاص داده شده که یکی از بهترین ماوس های بلوتوثی گیم مناسب بازی است. این موس با به روز رسانی لاجیتک G Pro Wireless توانست خود را یک قدم از رقبا دورتر کند که ویژگی بارز آن در زمینه سنسور و سرعت انتقال می باشد. این موس با منبع تغذیه عالی و کم مصرفی که در اختیار دارد توانسته در لیست های مختلف مانند برترین موس های سیم دار مخصوص بازی رتبه خوبی را کسب کند که در این زمینه یکی از بهترین ها می باشد.

موس Viper Ultimate در رنگ های سفید، مشکی و صورتی نیز وجود دارد اما بدون شک Cyberpunk 2077 Edition جذاب ترینِ آن هاست. این موس همانند Basilisk Ultimate به صورت بی سیم طراحی شده و از همان فناوری جهت کاهش تاخیر در انتقال داده و اتصالی پایدار استفاده می کند. طراحی بدنه به خوبی از سایبرپانک الهام گرفته شده؛ ترکیب رنگ های زرد و مشکی با همراهی خطوط خاص را می توانید در سرتاسر موس بیابید، لوگو ریزر نیز در قسمت انتهایی موس خودنمایی می کند. اگرچه آنها ارزان‌تر هستند، اما با سرمایه‌گذاری بیشتر، به مدلی باکیفیت تر دست پیدا خواهید کرد. اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید، لازم است تا از یک ماوس سبک وزن استفاده کنید. موسی که واقعاً می‌تواند تجربه شما را بالا ببرد، و باعث می‌شود دیگر هرگز نخواهید به یک موس «عادی» برگردید.

  • از مزیت‌های بزرگ Vale T-TGM309 این است که یک نرم افزار هم برای آن موجود است.
  • اگر از قابلیت RGB استفاده نکنید، می‌توانید تا 60 ساعت از موس استفاده کنید.
  • محصولات این شرکت کیفیت فوق العاده ای دارند و موس DeathAdder V2 نیز از این قائده مستثنی نیست.
  • طراحی این موس گیمینگ تنها برای کسانی که موس خود را با کف دست می‌گیرند مناسب نخواهد بود.
  • بسیاری عقیده دارند که ایسوس ROG Pugie II بهترین ماوس دو سویه حال حاضر بازار است.

بهره وری انرژی در ماشین لباسشویی‌های ال جی A+++ بوده و به همین دلیل جزو ماشین لباسشویی‌های کم مصرف به شمار می‌روند . از طرفی میزان صدا در این ماشین لباسشویی‌ها بسیار کم بوده و صدای آن را در حین کار کردن احساس نخواهید کرد . آپشن‌های ویژه ای در این لباسشویی وجود دارد از جمله شستشو با بخار، ویژگی ADD ITEM و سایر برنامه‌های متنوع . از طرفی شکل ظاهری ماشین لباسشویی‌های ال جی بسیار زیبا بوده و در مدل‌های مختلف طراحی می‌شود . همچنین شستشو با بخار ال جی، باعث می‌شود لباس‌های شما به صورت صاف و اتو کشیده تحویل شما داده شود . در صورتی که به قیمت اهمیت چندانی نمی‌دهید، این لباسشویی را انتخاب کنید .

  • فناوری جالبی که در لباسشویی سامسونگ وجود دارد، Bubble Soak است.
  • “تعادل سبک زندگی و کارهایتان با این مدل که می تواند از راه دور کنترل شود و حداکثر 35 دوره سفارشی را در خود ذخیره می کند آسان است.”
  • به طور کلی بین شرکتهای ایرانی باید پاکشوما و الکترواستیل را در رده اول لوازم خانگی ایران قرار داد.
  • ماشین‌های لباسشویی جی پلاس زیبایی بالایی داشته و از فناوری روز دنیا استفاده می‌کنند.
برخی افراد ماوس‌های سبک و برخی نیز ماوس‌های سنگین را برای بازی ترجیح می‌دهند. اگر با یک ماوس سبک روند بازی کامپیوتری برای شما راحت‌تر انجام می‌شود، این مدل را انتخاب کنید. به‌طورکلی، برخی از پارمترهای انتخاب بهترین ماوس گیمینگ، سلیقه‌ای هم است.

موس گیمینگ Corsair Harpoon RGB Wireless

اکثر گیمرها در مسابقات از موس G PRO X SUPERLIGHT استفاده می‌کنند. دلیل محبوبیت این موس در کیفیت، زیبایی، دقت و عملکرد آن خلاصه می‌شود. یکی از برترین موس‌های بازار، عضو بزرگ خانواده وایپر است که پیدا کردن نقص در آن غیر ممکن است.

علیرغم اینکه نمی‌توان آن را بهترین ماوس گیمینگ ارزان به شمار آورد، اما در رنج قیمت خود، یکی از بهترین موس های گیمینگ است که می‌توان پیدا کرد. ویژگی‌هایی نظیر DPI آن که می‌تواند تا ۶۲۰۰ هم افزایش پیدا کند، باعث می‌شوند تا واقعا یکی از بهترین موس های گیمینگ در این رنج قیمت در نظر گرفته شود. موس گیمینگ ایسوس مدل ROG Spatha یک راه عالی برای آزمودن سرعت عمل در برابر حریفان است.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی برندچی-اصیل بخرید

وزن ۷۴ گرمی این ماوس باکیفیت در کنار دقت DPI 18000، این ماوس را به یک انتخاب جالب و ایده‌آل تبدیل کرده است. خرید ماوس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V2 با سنسور DPI نسبت به رقبا آن را جلو می‌اندازد. همچنین با درجه‌بندی ۶۵۰ اینچ در ثانیه، این ماوس به سرعت دلخواه شما تا هر میزانی دست پیدا می‌کند و عملکرد درخشانی از خود به جا می‌گذارد.

موس گیمینگ Corsair Dark Core RGB Pro SE

فناوری BUBBLE SOAK برای از بین بردن لکه‌های سخت در این لباسشویی تعبیه شده است . این مدل دارای 16 برنامه اولیه به اضافه 8 برنامه شستشوی اضافی است. قابلیت اضافه کردن 9 کیلوگرم لباس در هنگام شستشو از ویژگی‌های کلیدی این بهترین ماشین لباسشویی است. بهترین ماشین لباسشویی در بازار ایران مجهز به فناوری شستشو با بخار است.

ولی بدی هاش کیفیت درشکه افتضاحه و باعث میشه ارور بده نمایندگیش‌هم گفت وقتی میبندی یه ضربه بزن! وقتی نمایندگی راش انداخت صداش به شدت ترسناک بود ولی لباس بریزید کمو قابل تحمل میشه. اکثر سازندگان یک سال از تاریخ فروش لباسشویی را تضمین می کنند، در حالی که برخی از یک تا پنج سال ضمانت می کنند. گارانتی ها همانطور که انتظار می رود و به دلیل رایگان بودن بسیار ارزشمند هستند.

خرید ماشین لباسشویی ایرانی یا خارجی-کدام‌یک بهتر است؟

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم